søndag den 16. maj 2010

Den pragtfulde regn


Ja vi har rigtig manglet regn, men her på disse kanter kommer de meget forskellig, vi fik 8 mm onsdags, og i nat har vi fået 15 mm og kun 3 km herfra har de fået 30 mm , det kunne vi også godt have brugt, men er da taknemlig for de 15 mm , det jo da bedre end ingenting .
De stiklinger der er sat i marken er da heldigvis begyndt at skyde, på et tidspunkt havde jeg godt nok min tvivl . Selv min fransk flødefarvet ( Salix Belle Isle ), hvor stiklingerne var meget tynde , skyder i bedste stil .
Bukken blev ikke skudt her til morgen, men min bukkejæger har lovet mig at komme igen til aften. Så må vi se hvad der sker .

2 kommentarer:

  1. ja min (bukkejæger) sad også 5 timer i regnen her til morgen, uden at skyde noget ;-)

    SvarSlet
  2. ja de skulle have en medalje , det ganske vist :-)

    SvarSlet