lørdag den 26. februar 2011

Pilehøst hos Piletossen


Jeg har lavet et godt byt med Piletossen.
Vi startede med morgenbrød og kaffe og det jo altid godt, og så gik vi igang med at høste pil .
Det gik rigtig godt , og jeg fik et pragtful bundt Hyllinge med hjem, jeg er helt sikker på at jeg kan bruge en masse af det til stiklinger . :-)
Det er nu sat til at dryppe af, og så skal det sorteres og klippes stiklinger i morgen, de kan så komme på køl indtil jeg kan komme i jorden . Håber der falder lidt LSD pil af også , men de var meget tynde så nu må vi se om der bliver lidt til mig .

2 kommentarer:

  1. Der kommer skam stiklinge lige så snart de er sorteret - og tusinde tak for hjælpen :-)

    SvarSlet
  2. Jammen det var da så lidt :-) , maskine laver jo det værste arbejde og den gik Søren jo helt frivilg med :-), endog i flere timer :-O. Om ikke før så ses vi den 6 marts til flet.

    SvarSlet