søndag den 27. februar 2011

Stiklinger


Så de første Stiklinger klippet Af hyllinge som jeg fik med hjem fra Piletossen, 200 stk blev det til , de nu lagt i en plastikpose og lagt på køl, der er også bestilt nogle stiklinger fra arresø af nogle sorter som jeg ikke har , de bestilt til levering midt i marts for jeg har ikke mulighed for at have så mange på køl .
Har også sat en håndfulf pil i vand som jeg vil fletter trær af, og bestilt plads på kursus hos Annemette Hjørnholm det glæder jeg mig til, for der skal jeg lære at flette små træer og andet småt af frisk pil.

6 kommentarer:

  1. Der er nu noget dejligt ved sådan en stor håndfuld stiklinger. De ligesom oser af forventning og drømme om smukke kurve.
    Lene

    SvarSlet
  2. Ja det gør de ganske bestemt, jeg glæder mig vildt til at skulle stikke dem i jorden !

    SvarSlet
  3. Så er der også stiklinger af LSD i køleskabet. knap 120stk blev det til. Jeg mangler stadig at sortere lidt LSD, så jeg tror godt at der kan blive 200 i alt.

    SvarSlet
  4. ih det lyder vildt godt , har du plads til dem , ellers kan jeg komme og hente dem når jeg kommer fra Linedans i morgen aften (torsdag).

    SvarSlet
  5. Ja ja - det går fint- Du kan bare hente dem når jeg er færdig med det sidste :-)

    SvarSlet
  6. Super, sender du en sms, eller måske du når at blive færdig med dem og kan tage dem med til flet :-) .

    SvarSlet