fredag den 8. april 2011

stiklinger


Så er jeg stort set færdig med at sætte pilestiklinger for i år, det blev i runde tal sådan cirka 4200 og i år er de alle sat i plastik.
er blevet udbygget med et stykke plastik mere hvor jeg har sat bleu , rød americaner og Leicestershire Dix. købt hos hærvejenspileflet når man køber hos Hærvejenspileflet er der altid riglig med stiklinger , så derfor skriver jeg ca. for jeg hold med at tælle, men der var så riglig , for der var ikke plads til de 100 Salix purpurea "sort Blues" som jeg købte hos Råhaugegårdpil. hvorfor jeg købte dem ? jo nu vil jeg se om der er forskel på sorte blues og bleu , så jeg har taget et lille stykke plastik , hvor jeg har plantet 2 sort blues og 3 bleu, planen er at de så skal have lov at vokse sig store , så jeg kan følge dem , med hensyn til gæslinger os vidre , blade og farver.
Min Hakoro nishiki salix integra er sat for sig selv tæt ved huset , så jeg kan nyde de brogede blade, og de er allerede ved at springe ud !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar