onsdag den 4. maj 2011

endnu et lille sidespring



Jeg har i dag været med haveselskabet oppe og se tulipanemarkerne i højslev, og det gav mig en vanvitig tanke, hvorfor ikke plante en masse løg rundt om det grimme plastik vi planter vores pil i ? Forstil dig at gå på oplevelse i pilemarken om foråret , hvor der stortset ikke er ret meget andet end de nedklippede pil, så pludslig inden pilen begynder at skyde vil det piple op med diverse løgvægster !
Tulipaner og naciser er jo noget af det første der kommer op og vil jo så dække lidt af plastikken, indtil at pilen begynder at skyde igen. Desværre havde kone glemt kameraet, men jeg havde da mobilen med , men den tager ikke de bedste billeder, men jeg ror nu du får et indtryk af hvad vi så i højslev hos http://www.hoejgaardplant.dk/ Desværre sælger de ikke til private, men hvorfor er det man ikke kan købe danske tulipanløg når man nu bare er ganske alm haveejer i danmark !
Jeg spugte og fik at vide at Danskere ikke vil betale den pris det koster, så det var øvøv... for jeg vil godt gi en mer pris for danske løg, men jeg vil ikke købe 50.000 løg , og det er typisk det en kunde vil bestille hos højgård-plant ... måske lidt vel meget for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar