tirsdag den 10. maj 2011

Pilehegn


Går og sysler med tanker om en form for pilehegnsbeskyttelse , jeg kan sætte op om mine 31 blåbærplanter om vinteren. det skal være let at flytte med , for det skal kun stå om vinteren, om sommeren rør rådyrne ikke mine blåbærplanter. I vinter nippede de sørme alle knopperne af , det mener jeg ikke de havde behøvet med den mængde foder vi lagde ud til dem. Der skal også laves en bette kurv til at plukke blåbær i :-). Planerne er mange, tiden knap.....
Ligenu står den på lugning, selv om vi har holdt jorden ren sidste sommer , plovet havet osv... ja så finder ukrudtet sørme vej op gennem plastikken !
Fisen syntes det godt for så er hun jo med ude og snuse og se til det hele går rigtig til . Stenarbejdet går lidt stille, for kone har redet sig en tennisalbue...
og så har jeg jo lige en kurvr der stadig ikke er repareret, jeg har fået lidt buff fra Vivian , men desværre så er det ikke specielt bøjelig , så det vil jeg levere tilbage og prøve at bruge noget alba istedet... så må farve være et sekundært problem, for jeg kan simplehen ikke flette buffen ind det vil knække og splintre, så det øv øv, jeg har endda prøvet at have en 3 viljer liggende i vand i et par dage, det vil ikke som mig det ganske vist.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar