lørdag den 17. april 2010

pilestiklinger

Jeg fik nogle pilestiklinger (Salix koriyanagi 'Rubykins ) af Lene, og dem skyndte jeg mig at sætte i vand , og nu hvor de har slået rod , Ja så er de blevet plantet i potter, de kommer ikke ud før jeg er sikker på det er frostfrit :-)Ja de har alle slået rod, så nu skal jeg bare passe dem rigtig godt .

I got some willow cuttings (Salix koriyanagi 'Rubykins) by Lene,I hurried to put them in water, and now that they have taken root, I have been planted them all in pots, they do not come out until I am sure it is frost free :-)

2 kommentarer:

  1. Ser ud som om du har et dejligt bibliotek der. Jeg har indtil videre en håndfuld bøger, men ønsker mig mange flere.
    Lene

    SvarSlet
  2. Bøger kan man aldrig få for mange af :-)
    der er jo noget i dem alle man kan bruge, og det jo dejlig afslapning at læse i noget så gamledaws som en bog , og altid god inspiration .
    Birgitte

    SvarSlet