mandag den 19. april 2010

Mine pilebøger

Kurveflet : Else Marie Pedersen
Kurv : Pileforeningen
Kurve med Hjørner : Steen H. Madsen
Flet med pil : Steen H. Madsen
Levne Pileflet : Sine Jakobsen
Pileflet i haven : Gie Simonsen
En verden i pil : Vibe Gro
Sjove dyr i Pil & anden udendørs pynt : Janny Roelofsen & Truus Stol
Pileflet til gavn og glæde : Birgit Østergaard-Jensen *****
Pileflet på kryds og tværs : Birgit Østergaard-Jensen
Pil i det fri : Marianne Morensen
Pileflet til folk og fæ : Anne Folehave
Flet med naturens matrialer : Jette Mellgren
Perigordkurve , teknink og trationer : Eva Seidenfaden

***** havde det ikke været for bogen Pileflet til gavn og glæde af Birgit Østergaard-Jensen , så tror jeg ikke jeg var kommet i gang, men alle de andre bøger vil jeg bestemt ikke være foruden .
Måtte jeg kun vælge 2 bøger blev det Flet med pil af Steen H. Madsen og Pileflet til gavn og glæde af Birgit Østergaard-Jensen .

Vidioer :
Lær at flette et fuglehus : Mai Hvid Jørgensen .
Absolut et MUST , den er kano god .
her ser du det første fuglehus jeg lavde, ikke så lige men det var jo også kun 1 månde siden jeg var begyndt at flette og det uden at være på kursus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar