søndag den 6. marts 2011

midtvestflet laver hatte


Midtvestflet har holdt flettedag på fjanbo hus temaet var ” På hat med pil ”
efter flere meget mislykkede forsøg lykkedes det mig endelig at få flikket en hat sammen. Uden Vivian tror jeg ikke det var lykkes. Det bare for lang tid siden jeg har flette, har bare glemt det meste , selv en simpel kant måtte Vivian lige genopfriske for mig .
Nå men det lykkes da at blive færdig med hatten, men den sidder ikke fast på hovedet, det blev nemlig kun en størrelse 43.Så det bliver bare til en pynte ting.
Vivian havde som lovet en stor portion LSD pilestiklinger med, så 1000 tak for det .
Med lidt held ender jeg med at nå op på at sætte 2000 stiklinger i år .
Susanne havde hjemmebagt kiks med , woow de smager bare godt! du finder opskriften på midtvestflets hjemmeside under bibliotek.

2 kommentarer:

  1. Sød hat, synd at den ikke passer, men den vil være rigtigt pæn på væggen etc. også.
    Lene

    SvarSlet
  2. he he , tak skal du have , tænkt den måske kunne bruges til heksen til sct.hans :-0, har nu tænkt mig jeg vil prøve at lave en mere , den skal dog op i str. 56 ;-)

    SvarSlet