torsdag den 10. marts 2011

Pilestiklinger


Så kom mine stiklinger fra Arresø :-) 700 styk, i forskellige sorter, de blevet pakket om i en større sort plastikpose og lagt kølig inde i stalden . for jeg er ikke helt klar til at sætte dem endnu .


En af vores rigtig gode bekendte kom forbi i dag , han havde en gamle bog med som han havde fået for mange års siden . Bogen om pil af Carl Jensen okt.1945, der står rigtig mange nyttige ting i !
Jeg føler virkelig jeg sidder med et klenodie imellem hænderne , så den vil jeg fordybe mig i de næste par dage .

2 kommentarer:

  1. Det er bare så dejligt at modtage pakken med stiklinger, selv om man jo ved hvad den indeholder.
    Og hvor er du heldig at få den Carl Jensen bog, jeg holder med dit i, at det er en klenodie.
    Lene

    SvarSlet
  2. Hej Lene jeg har desværre kun fået lov at låne den og han vil ikke sælge den :(
    Jeg har tænkt mig at prøve med et fedttilæg med et fuglehus til at hænge op uden for vinduet.....
    og ja det vildt godt at modtage stiklinge , både store og små pakker ;-)

    SvarSlet